20 Haziran 2015 Cumartesi

NATURALS BY WATSONS PRESTIGE ROSE VÜCUT PEELİNGİ


Watsons'ın çıkardığı prestige rose  serisinin fransız,bulgar ve fas gülü içeren doğal vücut peelingi ile karşınızdayız.Bu ürünü yazmak için özellikle  bu yaz günlerini tercih ettim çünkü hepimiz bacaklarımızdaki batıklardan kurtulmak  istediğimiz ,pürüzsüzlüğün keyfini doyasıya çıkarmak istediğimiz deniz mevsimindeyiz ve böyle ürünlere gerçekten de ihtiyacımız var .


Lazer epilasyona başladığımdan  mütevelli  düzenli olarak  peeling yapmak zorundayım çünkü lazer epilasyon batıklara sebep oluyor ve bunları yüzeye çıkarmadığınız zaman epilasyon seanslarınız çok da verimli olmuyor.Bunun yanı sıra düzenli olarak da nemlendirici kullanmak  zorundasınız çünkü epilasyon aynı zamanda kuruluğa da sebep oluyor:)
Naturals by watsons markalı bu ürünü gül suyu ve shea yağı içermesi  sebebiyle tercih ettim.Çok çok iyi derecede nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.Gül kokusu da teninizde kalıyor.Paraben ,silikon,mineral yağ veya  renklendirici de içermiyor.



Peeling  anlamında etkisine gelecek olursak  ;ince kremsi bir yapıda ve müthiş bir gül kokusu var .İçeriğinde mikro  partiküller var ki bunlarda ceviz ve kayısı çekirdeği özü.Yani doğal  olmayan hiçbir şey yok bu üründe.Duş esnasında az miktarda elime alıp bir kaç dakika bacaklarımı ovuyorum.İster direkt olarak  isterseniz bir lif,kese yardımı ile de yapabilirsiniz.Batıkların tamamına yakını çıkıyor .Çok inatçı ve derin olanlar için ise kelebek keseleri tavsiye ederim.
Sonrasındaki yumuşaklığı, pürüzsüzlüğü ben  beğendim  ve uzun süre de kullanmayı  düşünüyorum.Piyasadaki pahalı peelinglere hiç  gerek yok .Bu ürünün zeytinyağlı olanı da var  cilt tipinize uygun olanı  seçebilirsiniz.Ben hassas  cilde sahip olduğum için  bu ürünü tercih ettim.Watsons mağazalarında yaklaşık 15tl 'ye satın alabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder