3 Ocak 2015 Cumartesi

Nars Pure Radiant Renkli Nemlendirici




Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar !!!

Bugün size 2015 istek listemde olup da 2015 gelmeden almış bulunduğum Nars Pure Radiant Renkli Nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.Bahsetmek derken resmen bu ürüne hayranlığımı dile getirmeyi planlıyorum.


Ben bu nemlendiriciyi ilk Vivianne does makeup 'ın Anna'sında görmüştüm.Ama tabi cildimin hep aşırı derecede yağlı olduğunu düşündüğümden nemlendirici kullanmak hiç aklıma gelmemişti.Sonra nasıl olduysa yine geçen aylarda bir yerlerden aklıma girdi ve ilk Sephora ziyaretimde kendisini kaptım.




Bu nasıl bir şeydir,cenetten çıkma sanki diyebilirim,düşünün yani kendisine aşkım o derece :))Resmen ba-yıl-dım......Hergün kullanıyorum.Renk uyumu,sürülmesi,cilltte duruşu müthiş.Gerçi ciltte duruşu demek yanlış olur çünkü hiç belli olmuyor.Üstelik içinde 30 faktör güneş koruması da mevcut .Sadece yüzümde bol ışıltı bol canlılık ve söylemesi ayıptır bir güzellik var :)Üstelik korktuğum gibi cildimi hiç ekstradan yağlandırmadı.Sabahları yüzümü La Roche Posay'in Effaclar Foaming Gel'iyle yıkayıp bunu sürüyorum ve bütün gün ne bir parlama görüyorum ne de yüzümün yağlandığını hissediyorum .La Roche temizleyiciden de çok memnunum,onun yazısı da yakında buralarda olacak .


O kadar çok ton seçeneği var ki,kendinize en uygun olanı bulamamanız neredeyse imkansız .Bendeki rengi Alaska .En açık ikinci ton.Light 2 iki diye geçiyor.Ben normalde medium tonları alıyordum,ama bu kremin light tonları bile neredeyse medium kıvamında,yani biraz koyu,o yüzden alırken ona göre almanızı tavsiye ederim.




Yandaki resimde çok belli olmasa da (ki zaten özelliği bu ) cilde yedirilmiş halini görebilirsiniz.Yüzümde duruşunu da çekmeyi planlamıştım lakin tek başıma beceremedim . :)



Eğer almak isterseniz Sephora'larda bulabilirsiniz. Eğer ki ben ton seçimini internetten yapabilirim diyorsanız buradan 115 TL'ye alabilirsiniz.

Nurbanu,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder