6 Ocak 2015 Salı

TIRNAK KIRILMASINA SON !!!!


YVES ROCHER KIRILMA KARŞITI BAKIM YAĞI 


Dışarıda yağan lapa lapa kar eşliğinde evde dinlenme fırsatı bulmuşken tırnaklarımıza biraz bakım yaparak güçlendirelim ,kendimizi şımartalım .Geçen günlerde yazdığım yılbaşı tırnakları  yazısında da belirttiğim ve daha sonra yazısını yayınlamaya söz verdiğim bu yağ bu günlerde favorim.


Her zaman tırnaklarım güçsüz ve kırılmaya meyilli olmuştur.Özellikle kışın soğuğunda ve elimin öyle veya böyle suda olmasından kaynaklı bir türlü istediğim gibi uzatamadım .Ayrıca tırnağımın üzeri de ince ince soyulur hep.Kırılma önleyici baz ojeleri pek tercih etmiyorum.Tırnaklarımın hava alması  gerektiğini düşünüyorum.


Bu ürün içerisinde karışım ,besleyici yağlar ve e vitamini var .


Tırnağıma gördüğünüz miktarda yağı sürüp bunu 10 tırnağıma da yediriyorum.Bu kadarcık bir miktar bütün elinize yeterli geliyor.Ojeli ya da ojesiz farketmiyor masaj yaparak  sürebilirsiniz.Ben  bunu çantamda  taşıyorum.Fırsat buldukça çıkarıp tırnaklarıma sürüyorum.Kullanalı 1 aya yakın oldu % 80 oranında kırılmalarım azaldı diyebilirim.Ayrıca çok hoş bir kokusu da var yapısı hafif vazelini andırıyor.

Siz de benim gibi kırılmalardan şikayetçiyseniz bu ürünü tavsiye edebilirim.Fiyatı da çok uygun yanlış hatırlamıyorsam 12 TL gibi bir fiyata almıştım.Uzunca bir süre de bitecek bir ürün değil.Eğer sizin de favori tırnak ürününüz varsa paylaşımlarınızı bekliyorum .



                                                                         



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder