11 Mart 2015 Çarşamba

LOREAL BLACKBUSTER EYELİNER


Merhabalar !!!Uzun süredir  yazmayı istediğim fakat  bir türlü cesaret  edemediğim bir üründür eyeliner.Zira ben  hiç bir zaman doğru dürüst eyeliner çekemem.En sık yaptığım  şey ise siyah kalemi kirpik diplerime çekip far fırçası ile dağıtmaktı.Hal böyle olunca benim bile kullanabileceğim tarzda bir eyeliner arayışına girdim.Loreal'in blackbuster'ını tavsiye üzerine aldım ve beğendim.Sizlerle birazcık paylaşmak istiyorum.


Bildiğiniz gibi piyasada kalem eyeliner,jel ve krem  eyeliner,cake eyeliner,likit eyeliner,dipliner gibi eyeliner çeşitleri  mevcuttur.Bunlardan en sevdiğim ve uygulaması  en kolay olan kalem eyelinerken;en sevmediğim ise likit eyeliner dediğimiz ince uçlu eyelinerlerdir.Bunları uygulamak gerçekten profesyonellik isteyen türden:)
Loreal'in blackbuster eyeliner'i ise kalem  eyeliner olup bunun da bir türü olan marker dediğimiz uçlu olanları.Bunlar uygulaması kolay ve likit eyeliner gibi görünen  türden kalemlerdir.Tek eksi yanı  ise ucu ilk  başta biraz sert gelebiliyor fakat  çok bastırmazsanız sorun yaratmıyor.Bildiğim kadarıyla  tek  renk  ve extra black marker eyeliner  diye geçiyor.Bir diğer özelliği de longwear yani uzun süre dayanıklı olması.Sürdüğüm zaman ben elimle silmeden  asla çıkmıyor hatta makyaj temizleyicisi ile ancak çıkıyor diyebilirim.Bulaşma veya dağılma da yapmıyor adeta kendini sabitliyor.Bu yönleri ile çok beğendim diyebilirim.Benim gibi  sürmeyi bilmeyenlere bile bu işi yaptırabilecek bir kalem.


Resimde de gördüğünüz gibi  bu marker ile  istediğiniz kalınlıkta eyeliner sürebiliyorsunuz.Çok muhteşem süremesem de  yapabildiğim kadarıyla sizlere de göstermek istedim .Ucu kalın gibi görünebilir fakat  ilk resimde oldukça ince sürmeyi de başarabildim :)

Ürünü gratis veya Watsons mağazalarında  şu günlerde uygun  fiyatlara bulabilirsiniz.Yanılmıyorsam 24 tl gibi birşeydi.Eğer sizde benim gibi  eyeliner sürmekte zorlanan biriyseniz bunu mutlaka denemenizi öneririm....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder