7 Mart 2015 Cumartesi

Skincode Firming Eye Zone Gel


Merhabalar herkese .....Bugün sizlere kafama çok taktığım ve zaman zaman yaşadığım gözaltı sorunuma çözüm getiren bir üründen bahsetmek istiyorum.Karşınızda son günlerin çokça duyulan markası skincode'un eye zone gel'i !!!

Ürünü anlatmadan önce herzamanki gibi yine marka hakkında biraz bilgi vermek adetimdir:)Skincode ünlü bir İsviçre markası  ve ürünlerinin hayvansal katkı maddesi içermemesi ile tanınıyor.Ayrıca tüm ürünleri dermatolojik.Bunun yanı sıra kullanıcı yorumları arasında incelediğinizde sonuçlarını en hızlı gözlemleyebildiğiniz marka.Olumsuz yorumun pek olmayışı da insana güvence veriyor.İsviçreli bilim adamları yapmışsa doğru yapmıştır diyerek söze başlıyorum :)



Bugüne kadar hem meraktan hem de bloggerlık icabı bir sürü markanın gözaltı kremini ve jelini denedim.Bunların çoğunu satın alırken dikkat ettiğim nokta şişkinliklere iyi gelmesiydi.Çünkü bir rahatsızlığım olmamasına rağmen zaman zaman gözaltı şişkinliği problemi yaşıyorum.
Vichy,Clinique,Yves Rocher,Dr.Murad gibi markaları denedim.İçlerinde özellikle de Yves Rocher'ın 7.9 göz kremini çok beğendim .Fakat dediğim gibi bu ürünler uzun vadede ve var olan şişliği indirmek yerine önlem amaçlı kullanılabiliyor.Bunları kullanmama rağmen yine de ara ara olan şişkinliğime anlık ve hızlı çözüm sunan ince yapılı bir ürün arayışındayken bu ürünü keşfettim .


Skincode eye zone gel gözaltı şişkinliği problemi yaşayanlar için tasarlanmış.Bunun yanı sıra ince çizgilerinizin görünümünü de azaltırken çok iyi de  nemlendirme sağlıyor.Biliyorsunuz cildinizi ne olursa olsun nemlendirmeniz şart yoksa bir anda kırışıklıklarınız ortaya çıkabiliyor.



Ürün adından da anlaşılacağı gibi ince şeffaf jel yapıda.Aldığım uzman gece sürmemi önermişti fakat başka bir uzmanı ile yaptığım görüşme sonucunda gündüz sürmemi önerdi çünkü sabahları göz genelde daha şiş olur.Jelin etkisini ve sonuçlarını görebilmek açısından sabah sürmek  daha mantıklı geldi.Bu sebeple artık sabahları  yüzümü yıkadıktan sonra az miktarda sürüyorum.Hazırlanıp evden çıkana  kadar gözümün şişliğinde gerçekten bir değişim oluyor.Bu anlamda ürünü beğendim fakat beğenmediğim bir tarafı ürünü sürünce sanki hafif ısınıyormuş gibi birşey hissetmem.İlk 2-3 sürüşte böyle oldu sonra geçti fakat  çok mu sürdüm gözüm mü alışmadı hangi sebepten bilemiyorum.Şuan ise gerçekten çok mutluyum :)


Bunun yanında 2 tane de meşhur nem maskesi olan cellular extreme moisture mask deneme boyu ürün hediye ettiler.Bu maskeyi haftada iki kere gece yatmadan sürüyorsunuz.Çok hoş bir kokusu ve yapısı var .Sabah uyandığınızda ise yumuşacık oluyorsunuz.İlerde almayı planladığım ürünler arasına girdi bile şimdiden.Göz jelini 90-95 tl arası bir fiyata eczanelerden veya  Narecza'dan satın alabilirsiniz.

Genel olarak belirtmem gerekirse çok beğendiğim bir marka .Özellikle Ayşenur Yazıcı  lifting mask'ını olmazsa olmazları arasında tanımlıyor.Hızlı ve botoks etkisi yaratan bir maske .Çok çok fazla ürün skalası yerine her probleme yönelik iyi ve etkili az ürün çıkaran bir marka.Ne diyelim isviçreli bilim adamlarına  güveniyoruz:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder