22 Mart 2015 Pazar

YVES ROCHER UVBEAUTY SHIELD 50 SPF+++


Merhabalar ....Baharın gelmesiyle birlikte güneş yüzünü göstermeye yavaş yavaş başladığı şu günlerde sizlere en sevdiğim güneş koruyucumdan bahsetmek istedim.Yves Rocher 'ın 50 faktörlü güneş kremi yine tam benim tarzıma uygun olacak  şekilde çok yönlü bir ürün .Nasıl mı?

Bitkilerle  ve bitkisel içerikli kremlerle her zaman aram çok iyi olmuştur .Bitkilerin ve doğanın sahip olduğu bir güç olduğuna  ve bunun doğru teknolojilerle geliştirilebileceğine olan inancım bu ürünü daha da çok sevdirdi bana.İçeriğinde organik karite ve organik Güney  Afrika fındığı içeriyor.Bilmeyenler için bu bitkiler A,D,E ve F vitaminleri içeriyor ve oldukça yüksek özellikte nemlendirme becerisine sahipler.


Bu güneş koruyucu krem aynı zamanda yaşlanma karşıtı bir ürün.Yani anti-aging içeriğe  sahip.Bildiğiniz gibi  güneşe çok fazla maruz kalmak  cildi  yaşlandırır fakat güneş koruyucu sürdüğünüzde cildinizde bir kalkan oluşur.İşte ciltte bir kalkan görevi gören bu krem aynı zamanda leke oluşumunu engelliyor.Ayrıca cildime sürdüğümde hafif bir ışıltı kattığını da söylemeliyim.Bu ürünü sürdüğümde nemlendirici kullanmıyorum.Yeterince  nemlendirdiğini düşünüyorum.Yazının başında da belirttiğim gibi çok yönlü bir ürün.Güneşe bağlı yaşlanmayı engelliyor.Bunu gerçekten  yapıyor mu ileride göreceğiz çünkü düzenli olarak  eşim ve  2 yıldır kullanıyoruz:)



Bu kremi her cilt tipi rahatlıkla kullanabilir özellikle de açık tende leke oluşumunu önlüyor.Bu yorumlarımın hepsinin olumlu ve yanlı olduğunu düşünebilirsiniz fakat bundan önce solante  ,clinique,la roche posay gibi markalar kullandım.Bu ürünü hepsinden daha çok beğendim.Sonuçta hangisini beğenirsem onu paylaşıyorum.Yaz kış çantamda bulunduruyorum ve şuan cildimde hiç bir leke yok açık tenli olmama rağmen:)

Ayrıca 8 saat kalıcılığı var .Sürdükten  sonra 8 saat yenilemenize gerek  yok.Ürünü 50 tl'ye almıştım şuan ki fiyatı 60 tl olması lazım .Üstelik mağazada şuan %30 indirim  var ve yanında göz kalemi ,el  kremi hediye.İhtiyacınız varsa önerebilirim.Sizde favori güneş ürününüzü yorumlayabilirsiniz.Teşekkürler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder