2 Şubat 2015 Pazartesi

DARPHİN CC CREAM


DARPHIN CC KREM


Son günlerde  mercek altına alıp ürünlerini teker teker denediğim bir marka darphin!Denemeye ilk olarak  cc kreminden başladım çünkü fondöten yerine hem bakım yapan hem de renk tonu eşitleyen ürünlerden hoşlanıyorum.Fondöteni sadece  özel günlerde kullanmayı tercih ediyorum.BB kremlerde bu anlamda kurtarıcı ama CC kremler daha az  ve hafif kapatıcılık sağladığı için  dönem dönem daha çok tercih ediyorum .

Darphin markası da  clinique  gibi ESTEE LAUDER 'ın bünyesinde fakat farklı çalışma alanlarında ortaya çıkmış markalardır.Bu anlamda markanın ne kadar güvenilir olduğunu söylemeye gerek bile yok :)Darphin ürünleri aromatik içeriklerden oluşması ve teknolojiyi botanikle birleştirmesi ile tanınan profesyonel cilt bakım markası.Bu anlamda içerikte hem bitkisel hem de  son teknoloji diyebiliriz.Tabi ürünlerin fiyatı da ona göre:)


Darphin cc krem ;adında yer alan instant multi benefit tanımlamasını sonuna kadar hak eden bir ürün.Ürün anında etki ederek çoklu fayda sağlamayı gerçekten başarıyor.Color Crorrection yani CC kremler asıl olarak renk tonu eşitleme amacıyla üretilmiş fakat tüm cc kremlerde olduğu gibi bunda da güneş koruyucu özelliği var .Üstelik 35 spf gibi yüksek bir oranda .(kış için yeterli bana göre:)Nemlendirme ve aydınlatma da kremin diğer meziyetleri arasında:)



Bu ürünün light ve medium gibi iki rengi mevcut.Bendeki medium olanı.Tenimde yayılmamış hali mevcut iyice yedirmedim ki net olarak  ton belli olsun.Ben ürünü fırça ile  uygulamak yerine elimle uyguluyorum çünkü fırça ile uyguladığımda neredeyse ürün yok oluyor:)CC krem kapatıcılığı az olduğu için fırça ile iyice inceltmek istemiyorum .

Ürünün içinden bir reçete çıkıyor.Neler içerdiği ve ne yapmanız gerektiği yazıyor .Doğrusu cc kremlerimin hiçbirinden reçete çıkmamıştı bu da hoşuma giden  bir detay oldu.Bu kremi 1 aydır kullanıyorum.Bunu yüzüme ne zaman sürsem çevremdekiler yüzüme ne yaptırdığımı soruyor.Üstelik fotoğraflarda porselen etkisi yaratıyor.


Yüzümde cc krem dışında  hiç bir şey yok yanağımdaki hafif allık dışında:)Tek adımda renk tonunu eşitleyip yüzünüzde hiçbir şey yokmuş havası yaratıyor.

Bu ürünü 120 tl 'ye satın alabilirsiniz.Uzunca süre de sizi idare edecek kadar büyük......Denemeden geçmeyin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder