13 Şubat 2015 Cuma

THE BALM ROCKSTAR FACE PALETTE


Gratis indirim yapar da  the balm'ın meşhur paletleri alınmaz mı  hiç , diye soranlara diğer blogger arkadaşlarım gibi bende tabi ki de kaçmaz şeklinde yanıt verip favorilerim arasında yer alan rockstar paletini tanıtmak istedim.Bu palet çoğu bloggerın yazıları arasında var ama olsun sonuçta herkesin blogu kendine :)
Ben bu paleti tamamen tesadüf eseri keşfettim desem yalan olmaz.Yine meşhur bir gratis indirimi sırasında görüp sırf eşim rock müzik hayranı olduğu için adından ötürü dikkatimi çekip içine bakmışlığım var:)İçini gördüğümde ise  ben de artık bir rock severdim :):):)





Ön ve arka kapak resimde görüldüğü şekilde....Tabi her zaman ki the balm tarzı esprili diliyle tasarımı yapılmış.İçini inceleyecek olursak;



Setin içerisinde  12 tane far (bunların ortada olan 4 rengi mat kalan  8 rengi ise ışıltılı ve simli) 1 tane  allık ,1 tane aydınlatıcı ve 2 tane de ruj bulunuyor.




Farların pigmentasyonu çok etkili tıpkı swiss dot allıkta olduğu gibi.O yüzden renkleri sürerken  çok fazla almayın fırçanızı silkeleyin yoksa epey koyu bir makyaj yapabilirsiniz.


Paletin alt kısmında hangi renkleri kombinleyebileceğinizi gösteren bir bölüm yapmışlar ama sonuçta makyaj işi zevk meselesi olduğuna göre her şey olabilir.


Tende duruşları farklılık gösterebilir ben  açık tenli olduğum için renkler aynen çıkıyor suratımda.İlerleyen günlerde  bu paletle güzel makyaj denemelerimin videosu blogda yer alacak takipte kalın derim :)




Paletin alt kısmında ise aydınlatıcı ,allık ve ruj bulunuyor.Rujları allık gibi de kullanabilirsiniz çok hoş bir etki bırakıyor gerçekten.



Burdaki aydınlatıcıya ben mary lou yazdım fakat bunun aksini söyleyen blogger arkadaşlarım var .Mağaza görevlisi de  mary lou olduğunu söylemişti.Mary lou aydınlatıcıyı ve bunu sürdüğümde aynı geldi bana bir fark göremedim o yüzden benim için  mary lou ile aynıdır derim fakat diğer blogger arkadaşlarım bariz bir fark  görmüşlerse yorumlara yazarlarsa sevinirim.

Güzel bir palet hem de içindekiler oldukça uzun süre yetecek  türden.Bu paletin benim için iyi tarafı  sık  kullandığım tonların bir arada olması.Tatile giderken  çantama bir bu paleti bir de darphin cc kremimi ,rimel ve kalemi atıp gidiyorum.İster doğal ister  gece makyajını rahatlıkla yapabiliyorsunuz.

Normalde fiyatı gratislerde 75 tl civarı fakat indirimde 44 tl gibi bir fiyata almıştım .İndirim devam ederken kaçırmayın derim ....


                                                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder