24 Şubat 2015 Salı

Maybelline Color Tattoo Göz Farı -On and On Bronze

Herkese merhabalar ;

Bugün size muhtemelen dünyadaki en kalıcı jel göz farlarından birini anlatmak istiyorum ;
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24HR Cream Gel Shadow - On and On Bronze .

Bu farı sürdüğünüzde resmen gözünüzden çıkmıyor .Gerçekten çıkmıyor;makyaj temizleyicisiyle bütün makyajımı çıkarıyorum fakat bu far gözümde kalıyor.Uyuyorum uyanıyorum hala yerinde..Peki abartıyor muyum ? Hayırr :))


Rengi çok güzel, hafif mi hafif ışıltılı parıltılı bir bronz .Benim gibi bronz,altın ve bakır tonlarını sevenler için çok uygun bir renk .Gündüz tek başına veya üzerine bir eyelinerla   gece de yoğun bir göz makyajı için diğer ürünlerle birlikte kullanabilirsiniz .Hemen hemen her göz ,ten rengine uyuyor.Aşağıdaki resimlerde dağıtılmış ve dağıtılmamış halini görebilirsiniz.






Cam ambalajda olması benim çok hoşuma gitti.Üstelik kavanozu o kadar büyük ki muhtemelen size yıllarca yetecektir.Tabi ku rumazsa :) Zaten çoğu jel ürünlerde durum aynı;bitirmek imkansız.Ben de mecburen bunun bitmesini beklemeden bir de Permanent Taupe rengini almak istiyorum.O da cok güzel mat bir kahverengi.



Maybelline color tattoo göz farlarini Gratis,Watsons'lar başta olmak üzere birçok yerde ve internette bulabilirsiniz.Fiyati da internette 21.90 Tl. 

Şimdilik hoşçakalin,
Nurbanu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder