11 Temmuz 2015 Cumartesi

HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY


Sevgili süslükokona sayesinde çok güzel  bir projeye katılma fırsatı buldum ve aslında yabancı bloggerlar tarafından  başlatılan'Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey' adlı etkinliğe 15 tane blogger arkadaşımı davet ettim.

Projenin detayları  ise ;davet edildikten sonra 11 soruya cevap vereceğiniz bir yazı hazırlayıp instagramdan paylaşıp yorum kısmında blogger arkadaşlarınızı davet  ediyorsunuz.İsteyenler size yorum atıyorlar.

Etkinliğin amacı  ise  sizi davet  eden kişinin linkini yazınızın başına ekliyorsunuz ,katılmak isteyenleri ise yazının  sonuna linkleriyle beraber koyuyorsunuz.İsminiz böylelikle bir sürü blogda görülmüş olacak.
Diğer sitelerde  yer alan  blog linkiniz sizi Google arama motorunda üst sıralara taşıyacaktır.

Ve  Meşhur  11 Soru:

1.En sevmediğin özelliğin / özelliklerin:

Sabırsız olmam ve hiçbir işe tam konsantre olamamam  çünkü  en zaman bir iş yapmaya koyulsam başka bir iş yapma isteğim de onunla birlikte ortaya  çıkıyor.Bu  ne açgözlülük böyle :)


2.Takıntıların var mı ?Varsa neler?

İstemediğiniz kadar çok  var hem de .İlk aklıma gelenler ise evde  asla takı   takamam (alyans dahil),dağınık ortamda  herhangi bir işe  konsantre olamam,kırışmaktan korktuğum için mimik pek yapmam ,kahvaltıdan hemen  sonra kahve içmezsem  dayanamam ve Avrupa Yakası'nı herhalde tekrar  tekrar  izlemeden iş yapamam:)


3.Yaptığın en çılgınca şey?:

Aslında benim için çok  çılgınca sayılmaz ama fırsat  bulup yapabildiğim  en çılgınca iş  rafting  yapmaktı.Belki Survivor'a katılırım:)


4.Sürekli anlatamadığın  ama hep anlatmak  istediğin bir başarın var mı ?

Üniversitedeyken  tiyatro  kulübü ile il il  gezip turneye çıkmıştım fakat  mimiksiz bir insan olmamdan mütevelli kimse kaale  almaz diyerekten  bu  özelliğimden çok insana  bahsedemiyorum.Tiyatro  oynarken kırışmaktan korkmadın mı demelerinden  korkuyorum:)


5.Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey  var mı ?

Bol bol kahve her zaman  beni mutlu eder bir de eşimin kredi kartını kapıp  bol bol cilt bakım kremlerine saldırmak:)


6.''Bugün gelse dünyayı  yakar ,onunla kaçar  giderim .''dediğin bir ünlü  var mı ?(Türk-yabancı  farketmez)

Bu soruyu  soran herkese 'ya ünlü adam  gelip niye benimle kaçmak  istesin ki o da gider  başka bir ünlüyle  kaçar ' diyerek cevap  vermek  istemişimdir.Burdan  söylemiş olayım:)

7.Sana şans getirdiğini  düşündüğün bir şeyin var mı?(obje,hareket ,kişi vs.her şey  olabilir.)

Eşimin  bana şans getirdiğine gerçekten  inanıyorum çünkü  evlendikten  sonra  bahtsız bedevi olan  ben bile hayatımı  düzene sokma şansını yakalayabildim.


8.Hayalindeki  meslek  ve nedeni?

Avukatlık ve yazarlık arasında kaldım hep.30 yaşıma geldim hala karar  veremedim.İkizler burcu olduğum için  geleneksel  yanım avukat ,fırlama yanım ise yazar ol  der hep:)Sonuç ne oldu  derseniz ''bayan için en  iyi meslek ,öğretmen'' :)


9.Evde tek  başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey  ne ?

Çok  sıkıldığımda futbol yorumu dinlemişliğim var :)''Maçı zaten izliyorsunuz  kendi  yorumunuzu kendiniz yapamıyor musunuz ?''dediklerim duymasın....


10.En sevdiğin film/ler?

Demir çeneli melekler filminin yeri  hep ayrı olmuştur.Bir de  Fringe dizisi var ki  hayatımın dizisidir.(Avrupa Yakası'ndan  sonra)


11.Kendine hangi  sorunun  sorulmasını isterdin ve cevabın  ne olurdu?

''Gerçekten kaç yaşındasınız? Harika bir cildiniz var bunu nasıl başardınız ?'' sorusunu  duymak için yaşıyorum  adeta :)Gerçekten kırışıklık fobim var  botokstur,kök hücredir ,estetiktir gerekirse gözümü  karartırım:)



Gerçekten cevaplarken çok çok eğlendim.Aşağıda linklerini verdiğim arkadaşlarımı bu  etkinliğe  davet ediyorum.

SİZ DE  LÜTFEN  YAZINIZIN BAŞINDA  BLOĞUMUN LİNKİNİ EKLEMEYİ UNUTMAYIN!!!
NOT: (Bu arada biz iki arkadaş olarak  bloğumuzu yazıyoruz.Bu etkinliğe yalnızca birimize göre cevap verdik .Aman kimsenin kafası karışmasın :)





1.En sevmediğin özelliğin/özelliklerin:




http://makeupforart.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder