23 Temmuz 2015 Perşembe

RIMMEL London Scandal Eyes Rich Russet Likit Far





Herkese Günaydınn,
Hazır sıcaklar iyice bastırmışken,makyajımız yüzümüzden akarken,bu yaz sıcağında uzun ömürlü farlara ihtiyacımız olur dedim ve bu yazıyı yazmaya karar verdim.Bugün sizlere Rimmel markasına ait acaip kalıcı bir fardan bahsetmek istiyorum.Bu farın tam adı Rimmel London Scandaleyes Eyeshadow Paint. Bendeki rengi Rich Russet 006.




Ben bu farı bir gün Watsons'da dolaşırken farkettim.Her zaman kahve-bronz far alma eğiliminde olduğumdan artık algıda seçicilik olsa gerek direkt olarak gözüme çarptı.Zaten günlük makyajımda daha çok krem far kullanıyorum.Bunu görünce de bir defa da likit olana bir şans vereyim dedim.İyi ki vermişim,çok beğendim.





Bir kere rengi hem günlük makyaja hem daha yoğun makyajlara çok uygun . Bakırımsı bronzumsu hafif metalik ama kesinlikle simli simli parlamayan bir rengi var. Her göz rengine çok yakışacak bir ton.Zaten flaşlı ve flaşsız fotoğraflarda da rengini görebilirsiniz.İkincisi uygulaması çok kolay.Tüplü yapısı ve çubuk aplikatörü sayesinde parmağınızı içine sokmadan ellerinizi kirletmeden kolayca uygulayabilirsiniz.Sürdükten sonra sabitlenmesi biraz hızlı o yüzden dağıtmak için biraz hızlı olmanız gerekebilir ama bence bu büyük bir sıkıntı değil.

Kalıcılığına ve yapısına gelirsek,öncelikle yapısı çok öyle çok fazla sıvı veya ince değil.Sürümü çok kolay.Sürerken göz kapaklarınızı serinletiyor resmen. Kalıcılığı ise sabitlendikten sonra oldukça uzunnnnn.Ben bunu kullanacağım zaman far bazı bile kullanmıyorum ve ne çizgilere doluyor ne de rengi soluyor.Bence yağlı göz kapaklarına sahip olanlar bile severek kullanabilirler.Ve bu kadar kalıcı olmasına rağmen su ile bile kolayca temizleniyor.



Fiyatı 13-14 TL gibi olmasına rağmen,fiyatının çok üzerinde bir performans sergiliyor .Hazır yaz gelmişken hem sıcaklarda kalıcı hem de yaz makyajına çok uyacak renkte bir far arıyorsanız Watsons'a ilk yolunuz düştüğünde bu farı almanızı tavsiye ederim.

Bu farı daha önce kullandıysanız ya da kullanmaktaysanız görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin :)))
Bir sonraki yazıya kadar kendinize iyi bakınn :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder