4 Temmuz 2015 Cumartesi

HAZİRAN AYI FAVORİLERİ



Haziran ayı bittiğine göre bizim de favori ürünlerimizi açıklama zamanımız gelmiş demektir.Bir çoğunu blogda da paylaşmış olduğum bir kısmını ise henüz yazma zamanı bulamamış olduğum ama elimin en çok gittiği ,tereddüt etmeden  kullandığım ürünlere Haziran ayı favorilerinde yer vermek istedim.Bu ürünler Haziran  ayında en çok kullanmış olduklarım  olsa da çoğu 12 ay kullanabildiğim ürünlerden.Tabi ki cildiniz mevsimsel olarak  ya da dönemsel olarak  farklı ürünlere ihtiyaç duyabilir.Böylesi bir durumda sadece o ayın  ve ya dönemin favorisi  olarak da paylaşımda bulunabilirim:)
1.Darphin CC Krem:İncecik yapısı  ve tertemiz içeriğiyle fotoğraflarda müthiş görüntü  veren,30+ faktör koruma içeren ve cildimi pürüzsüz gösteren  bu krem  yaz ayları için gerçekten ideal.Detaylı yazısı için buraya tıklayın.

2.Yves Rocher Beauty Shield 50+Güneş Koruyucusu:Yaz kış demeden kullandığım en favori gübeş koruyucum.Detaylı yazıya şuradan ulaşabilirsiniz.

3.Vichy 50+ Güneş Koruyucu Vücut  Spreyi:Bu ürün yazın kullandığım ürünler arasında yer alıyor.Beyaz tenli ve yanmaktan hoşlanmayan biriyseniz kollarınızda güneş lekesi oluşmasını önleyecek  güzel  ürünlerden birisi.Harika kokusu ise  bence tam bir bonus.Ayrıntılar için  buraya göz atabilirsiniz.

4.Toni&Guy  Deniz Tuzu Etkili Saç  Spreyi:Yumuşak tutuşlu olan ve saçı  sert kalıp gibi  yapmayan fakat oldukça da iyi sabitleyen  bir sprey.Tabi ki  deniz tuzu içermesi  de  müthiş bir etki bırakıyor.Blogda daha önceden  ıslak-kuru kullanılabilen deniz tuzu spreyini yazmıştım .Aynı özellikler bunun içinde geçerli olmakla birlikte  sadece kuru saça uygulanabilmesi ve sabitlemesi ise ayırt edici  yanlarından biri.Detaylı yazısı  yakında blogda olacak.Diğer spreyi merak edenler şuradan yazımı  okuyabilirler.

5.Bebak Bacak Fondöteni:Bu ürün de Haziran ayı  içerisinde tanıştığım ve kullandığım ürünlerden.Öyle ki ne zaman dışarı çıksam ve etek,şort giysem  elimi çorap  çekmecesi yerine makyaj dolabıma attırdı.Ten  rengi çoraplarım çekmecede biraz daha bekleyecek  gibi.Detaylı yazısı için tık tık.

6.LR Nanogold Yüz Yıkama Jeli:Bu ürünü 2 aydır  denediğim  için  henüz yazısını yazmadım fakat  Mayıs ve Haziran  ayında bana her gün eşlik ettiği için  biraz övgüyü hak ettiğini düşünüyorum.Organik kozmetik  markası olan LR nanogold serisi şimdiye kadar kullandığım  yüz yıkama jellerine muadil olabilecek nitelikte.Cildime nefes aldıran  ve derinlemesine temizleyen  bu  jel  aynı zamanda anti-aging.Çok yakında detaylarını paylaşacağım..

7.LR Nanogold Yüz Toniği:Yine aynı serinin devam  ürünü olan bu tonik  sıkılaştırıcı yumuşatıcı özellikte.Hassas ciltler dahil kullanabiliyor.Tabi ki de alkolsüz ve anti- aging.Bunun  da yazısı set halinde ilerleyen günlerde  blogda olacak.

8.Estee Lauder Signature Ruj:Makyaj yapmaktan sıkıldığım  hafif ışıltılar aradığım yaz aylarında sıkça kullandığım ve markanın en sevdiğim  serisi olan bu ruju  bittikçe yedekliyorum.Nemlendirici yapısı ve hoş kokusu beni  benden alıyor.Yazısı için tık tık.

9.Phsicans  Formula CC Pudra:Ne yalan  söyleyeyim ki  bu üründen beklediğimi  görememiştim.Çünkü yüzümde çok beyaz kaldı .Hele kışın doğru  dürüst kullanamadım.Haziran  ayı  içerisinde ise  sıkça yüzüme uyguladım çünkü  cildime ağırlık yapmayan mineral  bir  pudraydı.Detayları ise burada.

10.Kitoko Argan Yağı :Bu yağ  ile Lilakutu  sayesinde tanışmıştım .Açıkçası ilk  günlerde çok fazla kullanmamıştım fakat bir gün  kuaförümde  bu markanın satıldığını ve vitrinine de bu yağı koyduğunu görünce dayanamayıp  detaylarını  öğrendim.O günden sonra her saç yıkamamın ardından saç uçlarıma ,diplerine sürüp saçımı  kurutuyorum.Saçlarımı inanılmaz onardı ve parlattı.Detayları Temmuz ayı içerisinde blogda olacak.

11.Deborah Smalto Gel 03 Oje:Herhalde Haziran ayı içerisinde 3 günde bir tekrar sürdüğüm gül kurusu -somon arası bir renge sahip olan bu ojeye bayılıyorum.Tırnaklarımı harika gösteriyor.En beğendiğim  yanlarından biri ise fırçasının geniş olması ve ojenin  rengini  tırnağa tam verecek  yapıda olması.

12.Yves Saint Laurent Touche Eclat Fondöten:Bloğu  takip  edenler bu  fondötenler yaşadığım aşkı çok iyi  bilirler.İlk kullanımda diğer ürünlerin  papucunu dama attıran yapısı ile kokusu ile kapatıcılığı ile  tek kelime ile muhteşem bir ürün.Övgülerimi  merak  edenler için  yazısı şurada


Her kategoriden olacak şekilde Haziran ayı  favorilerimi  sizlerle paylaşmak istedim.Sizde geçen ay  en çok hangi ürünleri kullandığınızı bizimle paylaşın hep beraber yorumlayalım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder