27 Temmuz 2015 Pazartesi

YAZ ALIŞVERİŞ DOSYASI !!!!

Kısa bir aradan sonra tekrar merhabalar !!!
Son bir ay içinde yaz indirimlerine dayanamayıp aldım da aldım,baktım olacak gibi değil bari bir alışveriş yazısı hazırlayayım da tam olsun dedim ve yeni yazımla karşınızdayım.Başlamadan ekleyeyim burada yazdıklarımın hepsi bir ay içinde alındı yani hepsi indirimden hehehe :))))
Benim genelde kıyafet alışverişinde ilk tercihim Mango oluyor;hem uygun fiyatlı hem de tarzını seviyorum.O yüzden gelin ilk Mango'dan aldıklarımla başlayalım:







1- Nancy Dar Kesim Kot Pantolon:Uzun zamandır bilekte biten bir pantolon istiyordum ama hepsi aşırı dar kesim olduğu için almak istemiyordum açıkçası.Mango'da bu pantolonu deneyince bayıldım.Hem tam oturuyor hem de skinnyler gibi yapışmıyor.Çok rahat.Resmen aldığım günden beri içinde yaşıyorum,ikinci derim gibi oldu yani o derece.Şu an Mango'larda ya da Mango Online'da indirimde bulabilirsiniz.Fiyatı :59,99 TL.







2-Asker Yeşili Eteği Büzgülü Tişört : Ben bunu tişört olarak görüyorum ama sanırım Mango bu tarz şeylere bluz diyor.Bence tişört kadar rahat bluz kadar şık.Rengi benim gibi kumral saçlara ve buğday tenlere çok yakışacaktır .Bunu da hala Mangolarda bulabilirsiniz.Ama sanırım Online'da kaldırmışlar.Fiyatı 29,99 TL.









3-Siyah Beyaz Çizgili Etek Ucu Fırfırlı Tişört : Bu aralar peplumlara,fırfırlara takmış durumdayım.Doğum kilolarımı verdikten sonra bol bol fırfır alacağıma söz vermiştim.Bunlar da bu sözün hayata geçirilmiş hali.Aldıklarım arasında en beğendim bu tişört oldu.Her şeyle çok yakışıyor.Enine çizgili olsa da nedendir bilinmez zayıf gösteriyor :))) Hala Mango'da vardı,dün gördüm :)) Fiyatı şu an 24,99 TL olmuş,ben aldığımda 29,99 'du :((







4-Sarılı Beyazlı Keten Crop Top :Crop Top'ları Türkçe'ye çevirmeyi hala başarabilmiş değilim.Belde biten ya da beli açık ya da göbeği açık denebilir belki.Ben göbeğimi açmayı çok sevmediğimden bunu genelde altına uzun bir askılı giyerek ya da yüksek belli eteklerle kullanıyorum.Hatta aşağıda bahsettiğim mozaik desenli etekle giydim dün,çok yakıştırdım ben şahsen:)) Bunu alırken ben rafta bir tane kalmıştı o da X-Small'du ,Small'u var mı diye sordurduk ama hiç bedeni kalmamış.Bu sondu yani ama bilemiyorum belki bulabilirsiniz.Fiyatı  24.99 TL'ydi .






5-Gümüş Rengi Cüzdan :Aslında bu kadar küçük cüzdanları sevmiyorum çünkü kağıt paralar içinde çok kırışıyor,katlanıyor ama bunun rengini,duruşunu çok beğendim.Bu aralar da simlere kokoş şeylere pek taktığım için kaçırmıyım dedim.Hiç olmadı küçük çantalarımla kullanırım diye düşünüyorum.Fiyatı 29.99 TL . (Sanki Mango'da her şey 29.99'muş gibi dimi :))))








Gelelim Zara'ya;İzmit'te Zara bulunmadığından her İstanbul'a gidişimde uğramaya çalışıyorum.Geçenlerde de eşimin sınavı yüzünden İstanbul'a gittik,o sınavdayken biz de Torium Zara'yı bi ziyaret ettik.İndirimde bir sürü güzel şey olmasına rağmen artık bütçemi aşmış bulunduğumdan sadece iki tane yazlık penye etek aldım.Birincisi mavi beyaz mozaik desenli jarse dar etek.Bu yaz diz altı dar etekler çok modaydı,ben de bir şans vermek istedim.Yakışmaz diye düşünmüştüm ama hiç de fena olmadı yani :) Dar almışken yanına da bir de şöyle bol efil efil bir etek alayım dedim ve resimdeki gri sekiz parça beli lastikli eteği aldım.Çok spor gibi duruyor ama aslında doğru kombinlerseniz gayet tarz duruyor.Hatta ben bunu söylemesi ayıptır bayramda giydim,pek de güzel oldu:)) İkisi de hala Zara mağazalarında var ve ikisinin de fiyatı 29,90 TL.




İki yaz önce Yargıcı Outlet'ten 20 liraya lacivert
beyaz çizgili bir espadril almıştım.O kadar rahatlar ki artık ayağımda parçalanana kadar giydim.Yani geçen aya kadar.Bu yaz da espadrilde tercihim yine Yargıcı oldu.Bu ayakkabıları yaz başında görmüş beğenmiştim ama fiyatı fazla gelmişti.İndirime girene kadar bekledim veee indirime girer girmez aldım.Ve yine hayal kırıklığına uğramadım.Kuş kadar hafif ,doğal ve ayağa nefes aldıran yumuşacık bir ayakkabı.Espadril sevenlerdenseniz indirim bitmeden Yargıcı'ya uğramanızı tavsiye ederim.Çeşit çeşit renk espadriller var.Ve hepsi % 50 indirimde.Ben benimkini 55 TL'ye aldım.






















Gelelim aksesuarlara; aksesuar takı bijuteri deyince benim aklıma direkt olarak Accessorize geliyor.Ama malesef  bu sefer indirimde çok bir şey bulamadım.Sadece resimdeki pembe altın örgü bilekliği ve kırtasiye olarak minik post-it'leri aldım.Bilekliğin fiyatı 9 liraydı,yapışkan kağıtlar da 12 liraydı sanırım.

















                                                                                                                            Accessorize'da umduğumu bulamadığımdan üç gün önce Park
Bravo'ya gidince ilk olarak aksesuar raflarına baktım.Deli gibi indirim vardı.Ama tabi her şey seçilmişti.Ben de oradan bu ananaslı küpeleri ve pembe-yeşil bileklikleri aldım. Ananaslar bana yazı hatırlattığı için direkt olarak bu küpeler favorim oldu.Resmen yaz diye bağırıyorlar.Rengi de resimde düzgün görünmese de aslında pembe altın.Küpeler 9 lira,bilekliklerin de tanesi 7 liraydı.






Kozmetik olarak tabi ki Watsons indirimini boş geçmedim.Revlon'dan bu pembeli ışıltılı allık-aydınlatıcı paletini,çok merak ettiğim Lip Butter'ların Strawberry Shortcake rengini ve yaz için çok uygun bir renk olduğunu düşündüğüm One Perfect Coral isimli kırmızı-mercan renkli ojesini aldım.Hepsi yüzde kırk indirimdeydi.Toplamda üçüne 50 lira ödedim diye hatırlıyorum.









Son olarak Instagram'da çok görüp merak ettiğim Note kalem farlardan aldım.Rengine bayıldım.Kalıcılığına zaten diyecek söz bulamadım çünkü gündüz elimin üstünde denedim ve ertesi gün baktığımda hala elimin üstünde görebiliyordum.Ben aldığımda yüzde otuz indirim vardı,fiyatı 20 liradan 14 liraya düşmüştü.Eğer böyle şeftali tonlarında bir fara ihtiyacınız varsa tavsiye ederim.Tam bir sür dağıt çık farı çünkü.







Evettt,benim aldıklarım böyle.Artık yavaş yavaş indirimler bitmeye Sonbahar-Kış tasarımları raflara yerleşmeye başladı.Eğer siz de yaz gardrobunuzda eksikler olduğunu düşünüyorsanız ya da 2016 yazı için hazırlık yapmak isterseniz indirimler bitmeden mağazaları ziyaret edebilir,çok güzel ürünleri çok güzel fiyatlarla bulabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder