23 Aralık 2014 Salı

Ameliyatsız Dudak Dolgunlaştırma

    PHYSİCANS FORMULA PLUMP POTİON(TEN RENGİ)



Sizlere son günlerde elimden düşürmediğim ve sürekli sürmek istediğim favori dudak parlatıcımdan bahsetmek  istiyorum .Physicans Formula'nın plump potion serisi içeriğiyle beni gerçekten etkilemeyi başardı.Yine her zamanki gibi bir rujun ya da parlatıcının dudak dolgunlaştırmayacağına ,sadece renk yanıltması olduğuna inanan ben  gerçekten bu üründen sonra ne kadar yanlış düşündüğümün farkına vardım.



Ürünün içeriğinde Hylüronik Asit,Trı-peptid ve patentli içeriği Instaplump var.Sürdükten sonra dudağınızda  sanki naneli bir ferahlık hissi oluşuyor ve ardından hafifçe dudak çevreniz kızarıyor.60 saniye sonra dudağınız daha  dolgun  bir  görünüme kavuşuyor.Ve etkisi o kadar  uzun sürüyor ki bir şey yiyip içmezseniz  akşama kadar kalabilir.Gerçekten özgüven aşılayıcı bir ürün:)Ayrıca düzenli kullanıldığında dudağı pürüzsüzleştirme özelliği de var.






Ben ten rengini tercih ettim.Hafif ışıltılı olduğu için daha güzel  duruyor .Ayrıca bazen farklı rujlarımın da üzerine  uygulayabiliyorum.



Fotoğraf makinem  bozulduğu için kendi dudağımda tam olarak  güzel bir resim yakalayamadım o yüzden de hazır fotoğraflardan  kullanmak zorunda kaldım.Ama  bu resimdekinin aynısı bir etki ve değişim göreceğinizden şüphe duymayın.Artık makyaj çantamın vazgeçilmez ürünlerinden  birisi .
Ürünü kozmetikdetrend sitesinden 43tl 'ye  satın alabilirsiniz.


                                                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder