30 Aralık 2014 Salı

YILBAŞINDA RENKLİ GÖZLERDE NUDE ESİNİTİSİ



Adettendir yılbaşı öncesi makyaj önerileri yapmak.Bir çok blogger arkadaşımın çok güzel uygulamaları var bu konuda .Ben de kendi çerçevemden yılbaşı gecesi tercih edeceğim göz makyajını belirledim.Yılbaşında sanıldığı gibi çok iddialı bir makyaj yapmak taraftarı değilimdir .Yüzün ve gözün iyi şekilde hatlarının ortaya çıkarılması ,gölgelendirilmesi ve sonrasında da iyi bir ışık oyunu ile aydınlatılmasını  daha çok tercih ederim .Ama tabi ki bir star olabilir:)


Eğer sizde renkli gözlü ve açık tenliyseniz herkesin ;'gözüne koyu makyaj çok yakışır ' tavsiyelerinden sıkıldıysanız bu yılbaşı benim gibi yapıp gözünüzde nude tonlarını tercih edebilirsiniz.Ben sadece göz makyajımdan bahsedeceğim için dudak için renk seçimini size  bırakıyorum .

1.Maybelline affinitone concealer 01 nude beige:Öncelikle göz çevremdeki renk farklılıklarını gidermek için  aydınlatıcımı yeteri miktarda sürüp real techniques miracle sponge ile iyice yediriyorum.Normalde ucu fırçalı ama göz için ben biraz sert kaldığını düşünüyorum.




2.Physicians Formula Shimmer Strips Nude Far Paleti: Son dönemlerde mineral makyaj ve dermokozmetik markalar tercih etmemden ötürü bu far paleti en sevdiklerimden oldu.Tam da istediğim gibi doğal tonlar ve hafif ışıltılı.9 numaralı farı kaş dibime uygulayarak  iyice kaşlarımı belirginleştiriyorum.Ardından 3 numarayı tüm göz kapağında crease brush ile yediriyorum.Göz kapağımın ortasına da 6 numaralı farı uygulayıp aydınlatıyorum.En son ise 2 numara ile göz kenarlarıma gölgelendirme yapıp base shadow fırçası ile  iyice hat oluşturuyorum.Gördüğünüz gibi fırça kullanımında belli bir kalıp yok  hangisi kolayınıza gelirse.(Bu arada foto çekimlerinde ilk resmi baz alın renkler birebir)Benim için far uygulaması bitmiştir:)



3.Gosh Siyah Göz Kalemi:Eye liner uygulamasını pek sevmiyorum.Bu yüzden  rahat  sürülen ve tam siyah renkte kalemler tercih ediyorum.Gosh bunlardan birisi.Bununla  ince bir hat kirpik diplerime çizip bırakıyorum.Hafif bir kuyrukta ekleyebilirsiniz.


4.Physicians Formula Organic Wear Ultra Black Rimel: Bu rimeli gerçekten çok seviyorum çünkü aynı zamanda bir serum.Kirpiklerinizi besleyip uzamasını sağlıyor.Ayrıca suyla çok rahat çıkarılabiliyor.Çok  fazla uzunluk ya da hacim katmıyor ama istediğim siyahlığı ve belirginliği sağlıyor.

 İstediğim  doğallıkta  ama etkili bakışları elde etmek  için kullandığım renkleri sizlerle paylaştım.Yeni yıl gecesinin rengi  her ne kadar kırmızı olsa da  doğal tonlar tüm bir yılın  rengi olabilir.İster kırmızı ister nude ister gri tonlarda olsun herkesin sevdikleri ile geçireceği rengarenk bir yıl olsun .
Herkese  mutlu yıllar ..........



                                                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder