28 Aralık 2014 Pazar

YILBAŞI TIRNAKLARI



Herkese iyi pazarlar……Bugün sizlere yeni yıl öncesi harika bir tırnak bakımı ve ardından takma tırnak uygulaması göstermek istiyorum .Bilen bilir eğer evde eliniz sudan çıkmıyorsa o tırnakları uzatmak  ve bakımını yapmak zordur.Sürdüğünüz oje en fazla 1 gün dayanır .Hal böyle olunca kurtarıcı ürünlerle biraz daha olsa  tırnaklarımızın tadını çıkarmanız için pratik bir şeyler denemek istedim .Kullandığım ürünler  Yves rocher kütikül bakımı,yves rocher tırnak kırılmasını önleyici yağ ve gratis'lerde satılan altın efektli takma tırnak.Önce hızlı bakımdan  başlayalım.



Tırnağınıza hangi uygulamayı yaptırırsanız yaptırın öncesinde mutlaka elinizi sabunlu suyla yıkayın.Sonra tırnaklarımı iyice kısaltıyorum.Ardından resimde gördüğünüz kütikül giderici ile tırnak  etlerimi aparatı ile itiyorum.Ben etlerin kesilmesinden çok itilmesi taraftarıyım.Daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.


Ardından yves rocher 'ın tırnak kırılmalarını önleyici bakım yağı ile tırnaklarıma masaj yapıyorum.(bu ürün en beğendiğim ürünlerden yazısını daha sonraa yayınlayacağım.)Artık tırnaklarım uygulamaya hazır.




Bu muhteşem altın ışıltılı tırnakları da uygulamadan önce kendi tırnaklarıma göre ebatlarını seçip parmak sırama göre diziyorum.Az miktarda yapıştırıcı ile yapıştırıyorum.Burda önemli olan üstüne bastırmamanız.








İşte tırnaklarınız yeni yıla hazır.Ben tırnakları yapıştırdıktan sonra epeyce kısalttım çünkü uzun tırnak çok demode.Bu takma tırnakları da gratis mağazalarında bulabilirsiniz.Yeni yılınız ışıl ışıl olsun.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder