18 Aralık 2014 Perşembe

PCO YÜZ MASKESİ İLE ANINDA DEĞİŞİM



Merhabalar........Sizlere 2 yıl önce tanıştığım bu vazgeçilmezimden bahsetmek istedim .İlk olarak  adını duyduğumda(koyun plesentası )garipsedim ve sanki yaş ilerledikçe kullanılacak birşey gibi düşündüm çünkü koyun plesentası  içeriğinde bir bakım ürünüm hiç olmamıştı:)
Günlük hayatımda makyajdan çok cilt bakımına  önem veren biri olarak  yenilikleri takip ederim ve dermokozmetik olmayan hiçbir ürünü kullanmam.(laf aramızda kırışma fobim var:)PCO maskeyi seçkin eczanelerde  bulmam bir kere ilk intiba açısından beni etkiledi:)

Gel gelelim beni etkileyen  diğer özelliklerine....En önemlisi hücre yenileme ve  yoğun nemlendirme  özelliği ile anında parlaklık ve canlılık vermesi .Ayrıca her yaşta ve her cilt tipinde rahatlıkla kullanılabiliyor.Ürünün en belirgin bir diğer özelliği ise renk açıcı özelliği olması.Yalnız eğer renk açıcı olarak kullanıldığında gündüz mutlak spf içeren ürün kullanmanız  gerekiyor.Ciltteki lekeleri önlüyor,antioksidan özelliğe sahip ve aknelerin azalmasına yardımcı oluyor.Benim için en güzel yanı ise anında öyle bir nem veriyor ki yüzünüz uzunca bir süre parlıyor.


Bir kutunun içinde 12 tane var.Haftada 2 kere diyor ama ben 15 günde bir yapıyorum .Herkes kendi cilt tipine göre de yapabilir.




Maske ıslak mendil gibi ve yüzünüzü tamamen kaplayacak şekilde büyük.Sadece göz ve burun ,ağız bölgesi açık .Yüzünüze sürüp 20 dakika bekletiyorsunuz.Ardından maskeyi çıkarıp 6 saat yüzünüze su değdirmiyorsunuz.Cildiniz sonrasında pamuk gibi oluyor ve mis gibi bir kokusu var.İlk kullanımda sadece nem ve parlaklık katıyor ,renginiz de sanki biraz açıyor .Ama gerçek anlamda etkisini bir kutu bitince net olarak  görebilirsiniz.
Bunun dışında  benim beğendiğim bir özelliği ise kanser yapmayan doğal  ürünlerden  olması.Artık bu tür ürünleri tercih ettiğim için favorilerim arasında.....
Ürünü  narecza'dan veya lilakutu'dan  alabilirsiniz.



Bol bakımlı günlerr............



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder