13 Aralık 2014 Cumartesi

SELÜLİTLERİMDEN KURTARAN KAHRAMANIM BENİM!!!!!!!

YVES ROCHER SELÜLİT KARŞITI SIKILAŞTIRICI VÜCUT KREMİ



Genelde herkes yaza doğru selülit ürünlerinden bahsetmeye  kampanyalar yapmaya başlarlar.Oysa benim düşünceme göre bu ürünleri kıştan  tanımak ve kullanmak  gerekir ki yaza hazır olabilelim.
Selülit hakkında çok şey yazılıp çizilir kimi genlere atar suçu kimi yağlara kimi de beslenmeye.Aslına bakarsanız hepsinde haklılık payı var.Bende selülit olayının içten çözümlenecek bir sorun olduğunu düşünürdüm.Ya da lazer uygulamaları ile halledebileceğimi.
Yves rocherın anti aging serisinden çok memnun kalan  biri olarak  bu ürünü aynı serinin raflarında gördüm.Serideki ürünlerden o kadar memnundum ki bunun işe yarayacağını düşündüm.




Ürünün içinde yeşil kahve ,yeşil çay ve asya sentellası özü var.Kafeinin yağları parçalayıcı özelliği ,yeşil çayı  şekillendirici ve asya sentellasının da kollajen üretimini arttırma gibi bir etkisi var.




Ben bu ürünün etkisini 3 ayda aldım.Aslında ilk bir ay değişimi farkedebiliyorsunuz fakat gerçek sonuçları 3 ay sonunda net görebilirsiniz.İlk defa bir selülit kreminin işe yaradığına tanık oldum.

Ürünü gündüz sürdüm  normal  hayatıma devam ettim bol bol hareket etmeye dikkat ettim.Zaten incecik bir kıvamı var rengi kahverengimsi iyice  masaj yaparak  uyguluyorsunuz.Yanma ve ya kaşındırma yapmıyor.Kokusu ise bitki kokusu diyebilirim.Ürünün bence tek  eksisi ya da ürünün demiyim de benim için eksi yanı tekrar  sürmeden öcne yıkamanız gerekiyor.Bunun yapılmasının sebebi ise altta tabaka kalmadan ürünün gözeneklerden girmesini  kolaylaştırmak.Eğer şimdiden başlarsanız yaza taş gibi olabilirsiniz.
Ürünü ben  doğum günümde yüzde elli indirim kampanyası ile  yves rocher kartımla almıştım.Uzunca bir sürede  yetti bana.Umarım memnun kalırsınız.Ürünü incelemek isterseniz yvesrocher sayfasından inceleyebilirsiniz.


Selülitlerinizle ya da onlarsız her zaman mutlu olun:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder