22 Kasım 2014 Cumartesi

Bennu Güzellik Merkezi'nde Organik Peeling ve Cilt Bakımı Maceram

Tekrar merhabalarr!!!
Başlıktan da anlayacağınız üzere hayatımın ilk cilt bakımını ve bio-peelingini Bennu Güzellik Merkezinde yaptırdım ve sonuçlarından çok mu çok memnun kaldım.
Anlatmaya geçmeden önce bana Bennu Güzellik Merkezi'nin kibar sahibi Sayın Dr.Fuat Bey'e ve cilt bakımımı yapan Estetisyen Gülcan hanıma buradan da çok teşekkür etmek istiyorum .


Bio-peeling % 100 doğal maddelerden oluşan ve cilde zararı olmayan bir cilt arındırma yöntemi .
İnce çizgilerde,cilt lekelerinde ve geniş gözeneklerde çok etkili.Özellikle içinde kimyasal olmadığı için gönül rahatlığıyla tercih edilebilecek bir yöntem.
Gelelim benim bio-peeling tecrübeme;
Öncelikle sevgili Gülcan hanım işe cilt temizleme sütüyle  yüzümdeki makyajı çıkararak başladı .
Daha sonra cildi derinlemesine temizlemek için bir peeling uyguladı ve peeling sonrası bir süre cildime nem verdi.Bu arada cildimin neme doyduğunu resmen hissettim,cildim mutlu oldu sanki :) Buhar banyosundan sonra yüzümü bio-peeling'e hazırlamak için bir tonik sürüldü .
Tonikten sonra sıra geldi meşhur bio-peelinge.Gülcan hanım bio-peelingi mumla eritti ve yüzüme sürdü.Sürdüğü andan itibaren yüzümde hafif bir yanma ve karıncalanma başladı ama her ne kadar hafiften korkmuş olsam da tabi peeling'in etkili olması için bunlar şartttı . Peeling yüzümde 1-2 dakika kaldı daha sonra temiz su ve sünger yardımıyla ciltten temizlendi .Ama ben hafiften yanmaları hala hissetmeye devam ettim .

Peeling sonrası hem cildi yatıştırmak ,hem parlaklık vermek hem de en önemlisi alnımdaki ince çizgileri hafifletmek için kırışıklık karşıtı mucize bir serum sürdü yüzüme.Ve ben en çok bu serumdan memnun kaldım diyebilirim çünkü alnımdaki mimik çizgileri gerçekten acaip bir şekilde hafifledi.
Serum sonrası cilt lekelerini hafifletici,cilt rengini açıcı ve eşitleyici bir krem sürdü Gülcan hanım.Yumuşak hareketlerle ve masaj yaparak zaten bebek yüzünden aylardır uykusuz olan beni masada az kalsın uyutuyordu.
Bütün bu uygulamalar sonrası aynaya baktığımda ben resmen gördüğüme inanamadım.Benim o gözenekli,lekeli ve hatta cansız cildim resmen ışıldıyordu .Hatta şöyle diyebilirim;cildim resmen bana gülümseyip teşekkür ediyordu.Açıkçası ben bu kadar büyük bir fark göreceğimi düşünmemiştim.



Bu deneyimden sonra ben ,benim gibi sorunlu cildi olan herkese bio-peelingi kesinlikle tavsiye ediyorum.Pişman olmayacağınıza eminim .


Bennu Klinik ve hizmetleri hakkında bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder