24 Kasım 2014 Pazartesi

Nars Soft Touch Shadow Pencil - Skorpios

Yeniden merhabalar !!
Sonbaharın gelmesiyle- hatta bitmesiyle - başlayan bakır,kahve,mürdüm makyaj trendlerine ben de uydum . Bu bakır tonlu yumuşacık sürümlü kalem far da neredeyse hergün elimin gittiği bir makyaj malzemesi oldu .
Geçen haftalarda bir internet alışveriş sitesinde Nars'ın birkaç yıl önce çıkardığı  Beach Lovers Seti gördüm ve fiyatını da uygun bulup aldım . Zaten alma sebebim de içindeki Skorpios fardı .Set içinde olduğu için de bendeki minyatür boyu .Ama zaten makyaj ürünlerini kolay kolay bitiremediğimi düşünürsek en az bir yıl beni idare edeceğini düşünüyorum .
Öncelikle renginden biraz bahsedeyim .Bakır tonlu hafif simli ve kesinlikle her göz rengine uyabilecek bir rengi var .Aşağıdaki resimde tek kat dağıtılmış ve dağıtılmamış halini görebilirsiniz.
Eğer rengi size çok yoğun gelirse,fırçayla ya da parmağanızla dağıtarak da çok hafif ama güzel bir renk elde edebilirsiniz.Zaten sürmesi ve yayması o kadar kolay ki dağıtmakta ve uygulamakta hiç zorluk çekmiyorsunuz .

Bu farın kalıcılığıyla ilgili çoğu blogda olumsuz yorumlar gördüm. Ben bunu genelde Maybellline Color Tatto-On and On Bronze krem farın üstüne uyguluyorum ve gün boyu gözümde kalıyor . Ama altına bir şey kullanmadığ


ım zamanlarda da ve göz kapaklarım da yağlı olmasına rağmen en az üç saat hiç kırışıklara dolmadan gittiğine şahit oldum.
Sözün özü benim bütün beklentilerimi karşıladı .Krem olmasından dolayı da sabahları zar zor yetiştirdiğim makyaj süremi de kısalttı.Bence alınmaya değer bir ürün .


Bu farı buraya tıklayarak internetten alabilirsiniz . Her zaman dediğim gibi fiyatı ilk bakışta fazla gibi gelse de böyle ürünler her zaman fiyatının üzerinde ve uzun yıllar performans gösteriyor ,sizi aldığınıza pişman etmiyor .

Hepinize güzel günler diliyorum,
Nurbanu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder