28 Kasım 2014 Cuma

KIŞ GELDİ ÇATTI PEKİ YA BAKIMI?

COSMED DAY TO DAY NEMLENDİRİCİ KREM VE MASKE
Eğer sizde kışın soğuğunda bile sarıp sarmalanıp gezmeyi seviyorsanız ya da iş gereği dışarda zaman geçirmek zorundaysanız hepsini geçtim kışın tembelleşip cildinizi unutanlardansanız bu set tam size göre:)
Yine günlerden  bir gün kışın ortası cildim kendinden geçmiş dışarıdan eve gelince kıpkırmızı ,kuru derken cilt bakımına gittim.Tabi yine nem oranım yüzde 60'larda ürün arayışındayım.Elbette kullandığım nemlendirici vardı ama kış için uygun değildi.Nemlendirici maske almanın isabetli bir karar olacağına inandım ve araştırmaya başladım.Hem anında nemlendirsin hem beslesin hem de uygun fiyatlı bir şey olsun istedim.Cosmed Day To Day serisini denemeye karar verdim.





Önce nem  maskesini uyguladım .İçinde vanilya özleri ,shea yağı,monoi yağı, d-panthenol var.Nemlendirme ve sıkılaştırma özelliği var.





Bir kutuda  20 tane var.Haftada 1 kere yapmanız yeterli fakat ben zaman zaman cildimin ihtiyacına göre haftada 2 kere de uyguluyorum.




Maskenin bej bir rengi var ve  içinde tane vanilya var.Yüzünüze sürdüğünüzde mis gibi vanilya kokuyor.Ben yarım saat bekletiyorum aslında 20 dakika ama son 10 dakika vanilya toplarını bastırarak eziyorum böylece vanilya daha çok etki ediyor.









İkinci adım ise maskeden sonra nemlendirici krem .Yine day to day serisinin nemlendirici ve besleyici  kremini kulladım.Gerçekten cildim pamuk gibi oldu.Tabi ki kremi her gün uygulamalısınız çünkü bu krem maskenin etkisini arttırıyor.Kışın ne alacağım diye düşünenler varsa tereddüt etmeden  denesinler koca bir kış bana yetti.fiyatı ise oldukça uygun maskeyi ve kremi toplam 97 tl ye alabilirsiniz.
Maskeyi lilakutu adresinden temin edebilirsiniz.
Kremi ise yine lilakutu adresinden temin edebilirsiniz.

Bol bakımlı,bol nemli,parlak ışıl ışıl ciltli bir kış dileğiyleee:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder