12 Kasım 2014 Çarşamba

LOREAL LUMi MAGİQUE BASE(Pure Light Primer)

Merhaba sevgili bakimliyorum takipçileri yine yeniden yepyeni bir ürün ile karşınızdayız:Loreal Lumi Magique Base!!!!
Loreal'ın kullandığım ilk ürünlerinden  biri .Genelde cildim hassas olduğu için dermokozmetik olmayan ürünleri kullanmayı pek tercih etmiyorum .Ama bu ürün aslına bakarsanız fikrimi değiştirdi.Makyaj öncesi özellikle de  akşamları dışarı çıkacaksam nemlendiricimin üzerine bunu uyguluyorum.Geniş olan gözeneklerimi kapatıyor.Ayrıca üzerine uyguladığım fondötenin mimik çizgilerine dolmasını engelliyor.Böylece güldüğünüzde çizgileriniz fondöten ile dolmuyor.Gündüzleri ise tercih etmiyorum çünkü cildinizin hava almasını önlüyor.



Ürün gördüğünüz gibi beyaz sedefli bir renkte ,oldukça da sıvı.Az bir miktarda tüm yüzüme bir fırça veya sünger yardımı ile ya da parmak darbeleri ile uyguluyorum.Cildiniz anında ışıldıyor ve makyaja hazır hale geliyor.


Ürünün beğendiğim bir diğer yanı ise siz makyajınızı çıkarana  kadar asla fondöteninizin bozulmamasını sağlıyor.
Tüm gece rahatça gezebilir,gülebilir,mimik yapabilirsiniz:)Ve benim için en önemlisi hassas ciltlerde ağır makyajlardan sonra çıkan sivilcelere neden olmayan bir ürün olması.Bu anlamda herkesin makyaj çantasında olmayı hakediyor.Fiyatı da diğer ürünlere oranla çok daha ucuz.Watsons gibi mağazalarda 40 tl 'ye bulabilirsiniz.Kullananların yorumlarını bekliyorum :)

Selda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder