27 Kasım 2014 Perşembe

CLİNİQUE SUPERBALANCED FONDÖTEN




Bugün sizlere son iki yıldır kullandığım clinique superbalanced fondötenimden bahsetmek istiyorum.Öncelikle 'patentli akıllı teknoloji'içeriğinden bahsedelim.Bu teknoloji ile fondöteni sürdüğünüz anda eğer cildinizin ihtiyacı varsa yağı kontrol altına alıyor ve yine farklı bir ihtiyacınız olan nemi cildinize sağlıyor.Normalde kullanmasam inanmazdım ama gerçekten de öyle  özellikle  cildiniz kurudan karmaya dönükse mükemmel derecede ihtiyacınızı karşılıyor.İçinde yağ olmaması ise aradığımız ayrı bir güzellik.Normalde kuru ciltler için olan ürünlerde yağ olabiliyor ama bu ürün bu özelliği ile diğerlerinden ayrılıyor.Yani 'akıllı'sözcüğünü sonuna kadar hakediyor.İçinde A,C ve E vitaminleri olması da antioksidan özelliği sağlıyor.
Neden bu fondöteni tercih ettim?: Herkesin makyaj ürünlerinden farklı beklentisi vardır.Birisinin tercih ettiğini diğeri beğenmeyebilir.Benim fondötenden beklediğim uzun süre kalıcılık ,akmama,doğal görünme ve hafif dokuda olmasıydı.Üstelik bir de nemlendirmesi varsa ondan iyisi şamda kayısıydı:)İşte bu arayış içerisindeyken bir gün boynerde bu ürünü deneme fırsatım oldu.Yüzüme sürüp bütün gün avm'de dolaştım.Satıcı kız bozulsada  yapcak birşeyim yoktu çünkü ancak öyle anlayabilirdim:)Ve öyle de oldu.Günün sonunda dönüp bu fondöteni almaya karar verdim çünkü cildimin nefes aldığını ve yumuşacık kaldığını farkettim.Üstelik de  hiç bozulmamıştı kapatıcılığı yerindeydi.İşte benim clinique ile tanışma hikayem böyle başladı!!!!!!

Peki nasıl kullanılır?:Ben iki şekilde kullanıyorum.Eğer gece kullanacaksam fırça ile yedirip ,gündüz kullanacaksam hafif ıslak bir sünger ile tercih ediyorum.Sünger ile daha doğal bir görünüm elde edebiliyorum.Bir kapatıcı fırçası ile göz altınıza ,göz kapağınıza da uygulayabilirsiniz.Benim göz altımda morluk vs.sorunu olmadığı için yetiyor.

Almak ya da almamak sizin  fondötenden ne istediğinize bağlı.Ama denerseniz de pişman olacağınızı sanmıyorum.Ayrıca parfümsüz ve dermatolojik olması da kullanıcı kitlesini arttırıyor.

Ürün makeupalley'de de oldukça iyi bir puana sahip.Bu ürünü boyner mağazalarından alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder