17 Kasım 2014 Pazartesi

NARS Deep Throat Allık






Bugün size en sevdiğim allığımdan bahsetmek istiyorum ;Nars Deep Throat.
Adı bir garip olsa da rengi ve kalitesi süper .Ben bu allığı üniversiteye başladığım ilk yılda harçlıklarımı biriktirip almıştım.Bu allığı tanımam da çok ilginç olmuşt.Yine bir hikayesi var ,şöyle ki ben üniversitedeyken Kate Middleton ile Prens William'ın düğünü olmuştu hatırlarsanız . Bütün dünya Kate'in gelinliğini,saçını makyajını konuşmuştu.Ben de meraklı bir insan olarak Kate'in makyaj videosunu izlemiştim ve orada Nars Deep Throat allık kullanmışlardı .Ben de görür görmez vurularak para biriktirmeye başladım ve bir akşam Vepa'nın sitesinden bu allığı aldım .Kendisiyle ilişkimiz bir 4 senedir devam ediyor ama ilginç bir şekilde hala bitirmeyi başaramadım.

Bu allık joker ürün denebilecek bir allık çünkü hemen hemen her cilt tonuna yakışıyor ve her makyajla kullanılabiliyor . İsterseniz gündüz tek kat sürüp hafif bir şekilde uygulayabilirsiniz,isterseniz de bol bol sürüp ağır bir makyajla da kullanabilirsiniz .Ayrıca kalıcılığı da çok iyi .Sabah sürüp çıkıyorum akşam eve geldiğimde hala yanağımda.

Rengi çok nefis bir şeftali-pembe .Seldanın  burada bahsettiği pratik makyaj için de  çok uygun .Pembe ama öyle bildiğiniz pembelerden değil;yüzünüzü Heidi'ye döndürmüyor yani.İçinde çok hafif altın parıltılar var ama hiç yapay durmuyor hatta yüzünüze resmen nur inmiş gibi oluyor :)) Sürmesi çok rahat,yumuşacık ama bence her Nars allıkta olduğu gibi hafiften tozutabiliyor .

Ürünün tek ve çok fazla sorun teşkil etmeyen dezavantajı ambalajı .Kadife gibi bir yapısı olduğu için çok fazla toz ve kir topluyor ve rengi yavaş yavaş siyahtan griye dönüyor. Yine de böyle müthiş bir allık için bu çok çok minik bir sorun .

Bu allığı sanırım internette bulmak zor . Ama Sephora'lardan alabilirsiniz . Ben alırken fiyatı 65 liraydı,şuanki fiyatı da o civarlardadır diye düşünüyorum .Fiyatına bakıp moralinizi bozmayın,ilk başta size çok pahalı gelse de yıllarca kullanabiliyorsunuz.

Bu allık hakkında siz neler düşünüyorsunuz ? Sizin en sevdiğiniz Nars allık hangisi ? Yorumlarınızı bekliyoruz .

Hoşçakalın,
N.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder