11 Kasım 2014 Salı

ESTEE LAUDER SİGNATURE RUJ(01 Pink Sand)

Tekrardan merhaba sevgili blog okuyucuları ;
bugün sizlere klasikleşmiş bir marka olan estee lauder'ın signature serisi rujlardan bahsetmek istiyorum.

Ürün ilk etapta şık tasarımı ile dikkatimi çekmeyi  başarmıştı.Ardından alıp incelediğimde gerçekten de tasarımı kadar niteliklerinin de çok iyi olduğunu farkettim.
Rujun en belirgin özelliği tam kapatıcı olması ve acayip yumuşak hissettirmesi çünkü sürdüğünüzde dudağınızda kayıp gidecekmiş hissi yaratıyor.
Bir diğer beğendiğim özelliği ise nemlendirici içermesi ve uzun süre  kalıcılık sağlaması.Dudağınızda ışıltılı ıslak bir görüntü oluşturuyor.   



  Benim tercih ettiğim renk tonu   01 pink sand.Bu renk dudağınızda çok fazla belli olmuyor fakat benim sevdiğim tarafı dudağınızı silikleştirerek natürel bir hava katıyor ve dudağınızı daha kalın gösteriyor.Özellikle gece dışarı çıkarken  yoğun göz makyajı yaptıysanız bu ruju tavsiye ederim.
Eğer kaliteli makyaj yapmak istiyorum diyorsanız bu ruj serisinden  mutlaka bir tane edinmelisiniz .

Signature serisi rujlar makeupalley.com'da oldukça yüksek puana sahip. 

Selda...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder