14 Kasım 2014 Cuma

TONİ&GUY İLE MÜKEMMEL SAÇLAR




Merhaba sevgili bakımseverler ;
Havalar artık iyice bozuldu kış kendini iyiden iyiye göstermeye başladı.Yazın o sıcağı denizi güneşi kalmadı.Bu kasvetli havalardan bizi kurtaracak biraz olsun yazı hatırlatacak bir üründen bahsetmek istiyorum.
Toni&Guy deniz tuzu etkili şekillendirici sprey!!!
Bu ürünle lila kutu sayesinde tanışmıştım .Deneme boyu lila kutumdan çıkmıştı .Normalde saçıma çok fazla sprey kullanmam hem yapış yapış olur hem de  yıkadıktan sonra taraması beni çok sıkar.Ama yine de denemek istedim çünkü deniz tuzu spreyi yazıyordu.Denizden çıkınca saçlarının o dalgası ile kadınların kendini nasıl daha güzel hissettiklerini biliyorum.Gerçekten de öyledir.O saçlar nasıl dalga dalga ve doğal olur :)İşte bu etkiyi görme umuduyla saçıma spreyi uyguladım.Sonuç ne mi ?Kışın ortasında yaz:)

       

Gerçekten de saçlarımdaki görüntü muhteşemdi...Bir kere yumuşacık oldu saçlarım spreylerin o sert tutuşu yoktu.Bir diğer özelliği ise muhteşem kokusuydu.Eşim her yanından geçişimde saçlarımın ne kadar güzel koktuğunu söyleyip durdu:)Saçlarımın dalgası doğal ve sık oldu.

Spreyi saçıma ıslakken bol bol sıktım ve ardından kurutma makinesinin geniş ağzıyla kuruttum.Bu benim tercihimdi çünkü yoğun dalga istiyordum.İsteyen kuru ya da ıslak saçına sıkıp eli ile şekillendirip bırakabilir her türlü sonuç inanılmaz oluyor.Üstelik kısa bir zamanda dışarı çıkmak için hazır oluyorsunuz.Size kattığı fresh hava ise paha biçilemez:)

Ürünün içeriğinde gerçekten deniz tuzu var hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması da ürünün ayrı bir güzelliği.
Ürünü lilakutu'dan  34 TL'ye alabilirsiniz.Uzun süre bitmiyor zaten bu özelliği ile de çok ekonomik.

Bu arada  resimdeki saçlar normal kuru uygulama sonrası oluşuyor .Eğer ıslakken yapıp kurutursanız çok daha hacimli duruyor....
Şimdiden iyi haftasonları :)

Selda....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder